jaki Hotel polecacie na Malcie

Archiwum
 
Modullar's portal

Temat: malta-triada?
Byłem na Malcie,radzę jednak głęboko się zastanowić nad celem wyjazdu. Nie ma tam prawie plaż,w basenach woda przeważnie morska,wyspa mała,hotel minimum 4*(innych nie polecam). Koniecznie należy wypożyczyć auto (uwaga ruch lewostronny). Ceny dosyć wysokie. Rekompensatą są widoki oraz odmienny niepowtażalny styl architektoniczny. Uwaga - na Malcie angielski jest językiem urzędowym. 2 tygodnie to trochę za długo.Możliwy wypad na Sycylię lub do Izraela....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,184,21854980,21854980,malta_triada_.html



Temat: Malta-wrzesień 2005
Bylam na Malcie w marcu 2005. Pytaj konkretnie, to chetnie odpowiem. Polecam hotel Santana w Bugibbie - znakomicie polozony, 500 metrow od dworca autobusowego, prawie w centrum, ale w bocznej uliczce, wiec cichy. Jedna bardzo wazna rzecz - nie wykupuj w hotelu jedzenia. jest okropne. i to nie tylko w tym hotelu, ale z tego co slyszalam, w wiekszosci. znacznie bardziej oplaca...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,184,23095981,23095981,Malta_wrzesien_2005.html


Temat: malta-Comino
Ja byłam na Malcie 3 tygodnie - z tym, że był to obóz językowy i wyglądało to nieco inaczej, ale na 2 tygodnie jeszcze raz z przyjemnością bym się wybrała. Dokładne ... Myślę że wyszłoby 7 dni odpoczynku, 7 zwiedzania... Ceny są faktycznie z kosmosu - kubek coli ok 8 złotych, lody algidy np rożek ok 13. Na Malcie jest całe mnóstwo połączeń autobusowych - wszędzie można się dostać z łatwością... Ja bym wolała mimo wszystko Maltę, ale to moje subiektywne odczucie, może dlatego, że na Comino byłam tak króciutko. Bardzo, bardzo polecam w każdym razie ten region na wakacje... a skoro tylko 20 min łódką, która jest w cenie a hotel Ci się podoba to zdecyduj się na tą wyspepkę Ps.Ja płynęłam na comino...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,184,36209227,36209227,malta_Comino.html


Temat: Biura podróże w Niemczech
Od paru lat podróżuję z niemieckimi biurami podrózy. Mam tą łatwość, że mieszkam w Szczecinie a latam z Berlina. Byłem w Kalabrii - Włochy, na Malcie, w Tunezji, na Krecie i ... byłem w pięknym ***** Hotelu GRAND HABER - super - polecam. Jeżeli są pytania - postaram się odpowiedzieć - pozdrawiam, życzę przyjemnego wypoczynku - ROMDER.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,660,81832180,81832180,Biura_podroze_w_Niemczech.html


Temat: Sigma Travel
Korzystałam z ich oferty 2 razy: poraz pierwszy wybrałam się z nimi na wczasy Sycylia/Malta. Może hotele nie były najwyższych lotów, ale nie mydlili mi oczu obietnicą luksusu. Świetni rezydenci na miejscu w szczególności na Malcie. Drugi raz pojechałam z nimi do Portugalii, hotel Don Jose. Rewelacja. Poraz pierwszy Polacy mieli lepsze pokoje od Angoli czy Niemców. Przepiękny widok na ocean i smaczne jedzonko. Wszystko dograne i zgodnie z umową. Polecam to biuro. Mimo, że ceny wycieczek mogą niektórych szokować nie będą to napewno pieniądze wyrzucone w błoto.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,29584,24309418,24309418,Sigma_Travel.html


Temat: Rainbow Tours
wyjeżdżałam na wakacje z tym biurem trzy razy, na Majorkę, Costa del Sol i na Malte, i ani razu nie spotkało mnie nic złego o co by można było obwiniać Rainbow, z każdego z tych wyjazdów byłam bardzo zadowolona, opisy wycieczek i hotelu zgadzały się z tym co zastałam na miejscu,rezydenci kompetentni,konkretni i dobrze zorganizowani (szczególnie Pani rezydentka na Majorce). Przy rezerwacji ... szczerze polecam Rainbow Tours
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,29584,24519690,24519690,Rainbow_Tours.html


Temat: Poznan na Swieta z obcokrajowcem - jak zaplanowac?
Zalezy ile macie czasu. mozesz mu pokazac Malte, jak juz wposmnialas rynek, Teatr Wielki, Teatr Nowy, Jezioro Kierskie od strony Baranowa - hotelu Edison tzw. skarpa ( wyglada przepieknie w zimie! ... centrum hadlowe sredniej wielkosci w europie ) i tam tez mozecie cos przekasic, polecam chinska restauracje na soatnim pietrze w starej czesci browaru. Maja tam przepyszne wino sliwkowe. Dobra kawe czy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,67,85959098,85959098,Poznan_na_Swieta_z_obcokrajowcem_jak_zaplanowac_.html


Temat: Ta Bułgaria wcale nie jest taka tania
Samolot i 4* hotel? To nawet w Polsce nie było by tanio. Ja w Bułgarii byłam dwa razy (dokładnie w Sozopolu - przepiękna miejscowość)i płaciłam 500zł za 7 dni pobytu (apartamenty), ale przejazd oczywiście autokarem (ok. 30h). Tylko tak się opłaca. Bo na jedzenie i alkohol:) to na miejscu wydaje się dosłownie grosze. Polecam biura podróży: Małgosia i Jaguar (na Śląsku) - tanio i specjalizują się w wyjazdach do Bułgarii. Ale jeśli interesują cię wygody (hotel, samolot, all inclusive)to polecam inne państwa: Maroko, Egipt czy Maltę, tam już nie można dojechać autokarem.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,789,60245980,60245980,Ta_Bulgaria_wcale_nie_jest_taka_tania.html


Temat: malta
dobrze jest mieć przewodnik, rozkład jazdy autobusów mozna dostać w hotelu (trzeba pamięta o ruchu prawostronnym) te dwie rzeczy umożliwią zobaczenie wszystkiego co najważniejsze, dzieki autobusom mozna zwiedzić całą wyspę. Statkiem ... Nie ma plaż (skaliste wybrzeża)-jedynie kilka publicznych z piaskiem. Swobodna komunikacja ze wszystkimi po angielsku (zreszta większość sklepów, kafejek itp. jest Anglików). Generalnie polecam Maltę tym, ktorzy chcą coś zobaczyć a...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,184,6163442,6163442,malta.html


Temat: Wynajem samochdu
lub cały zbiornik. Oddajesz auto z taką ilością paliwa, jaka byłą na początku. Jeśli lecisz na Kretę, to polecam www.carrentalcrete.gr/index.php (sprawdzone osobiście - tanio i bezproblemowo, za 2 tygodnie płaciłem ok. ... tam też wypożyczać auto na Malcie latem 2009). Pozdrawiam, Bartek
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,203,88346278,88346278,Wynajem_samochdu.html


Temat: Sycylia-BROLO- jak tam jest?
Byłem tam parę lat temu.Mieścinka malutka ale jest wszystko co trzeba.Plaza niespecjalna.Wąska i żwirowa ale z pięknym widokiem na wyspy ...........zapomniałem ale z wulkanami czynnymi.Miałem mieszkać tez w tym hotelu ale ... malte.Polecam.Obowiazkowo syrakuzy i etna.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,206,72226180,72226180,Sycylia_BROLO_jak_tam_jest_.html


Temat: tydzien na sycylii- jaki plan?
i zingaro? nie wiem tylko jak czasowo to rozegrać??? ciężko mi tak na sucho, z mapy ocenić ile nam to zwiedzanie zajmie. maltę odpuszczamy, koneicznie chcemy zaliczyc wyspy liparyjskie, w tym jesli sie bedzie dało w ciągu jednego dnia Stromboli. co sądzicie w związku z tym z wypadem na Etnę, odpuszczać? no i czy polecacie Savoca oraz Forza d'Agro /slyszalam ze warto/...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,206,95613134,95613134,tydzien_na_sycylii_jaki_plan_.html


Temat: SANTA MARIA - kto był? proszę o opinie !!!
bykiśmy w styczniu tego roku w tym hotelu i kompletnie nie mogę się zgodzić z tą opinią, uważam, że jest wręcz przeciwnie. sporo podróżujemy (dwa razy w roku) i byliśmy w wielu hotelach (Grecja - lądowa, wyspy; Malta, Gran Canaria) zawsze do hoteli 3* i Santa Maria należy do najlepszych w jakich byliśmy, nasz pokój byl czyściutki, ładnie umeblowany, z pelnym aneksem ... morza), ciasta, sangria. codziennie w hotelu wiczorne pokazy (papugi itp). Przez 4 dni mieliśmy za ścianą chamskich Angoli, ale po intwewencji w recepcji dostali sygnał, że jeszcze raz to wypadają i się uspokoili. w sumie zdecydowanie polecamy, szczególnie, że cena z Ecco jak na Kanary byla rewewlacyjna (2100 za 2 tyg.) pzdr
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,39880,78730742,78730742,SANTA_MARIA_kto_byl_prosze_o_opinie_.html


Temat: Malta-turystycznie ok, ale praca nie
Malta-turystycznie ok, ale praca nie Własnie wracam z Malty-bardzo pieknej wyspy. Chcialem tam zostac dluzej, znalezc prace i pozyc w cieplym klimacie. Znalazlem pare ofert, ale to praca zazwyczaj w weekendy i to po pare godzin. Ogolnie wszedzie panuje syf- szczegolnie w restauracjach(nawet 5-gwiazdkowych hoteli). Podejrzewam, ze polski sanepid zamknalby ok.95% knajp. Ale nie ma sie co dziwic gdy w zylach mieszkancow plynie w wiekszosci arabska krew. Chcialem zostac, ale po 2 tyg wrocilem-wystarczylo morze, plaze, zabytki-ogolnie turystyka ok, ale do pracy nie polecam.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,193,2464853,2464853,Malta_turystycznie_ok_ale_praca_nie.html


Temat: Kto był na Malcie ?
Witam, byłam na Malcie przez 2 tygodnie w sierpniu kilka lat temu. Alfisti opisał wszystko wyczerpująco. Tylko zwiedzanie. Plażowanie jest wątpliwą przyjemnością biorąc pod uwagę betonowe płyty zastępujące plażę. Za to woda jest krystalicznie czysta i ciepła. Malta to kosztowne miejsce wakacyjne. Wydaliśmy z mężem ok 1000 USD przez te dwa tygodnie. Wykupiony mieliśmy tylko hotel. Zywiliśmy się w knajpach, objechaliśmy całą wyspę miejskimi autobusami, byliśmy na Gozo, Comino i jednodniowej wycieczce na Sycylii. No i bardzo lubimy piwo. Polecam Maltę. Pozdrawiam Dorota
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,193,4355589,4355589,Kto_byl_na_Malcie_.html


Temat: Malta
Wróciłem z Malty 1.08, byłem tam z Triadą i chcę ci powiedzieć, żebys nie spodziewała się żadnych rewelacji. Absolutnie nie chcę tu narzekać, ale byłem juz we wszystkich krajach basenu morza śródziemnego i ten był niestety najgorszy Nie znam tego hotelu o którym piszesz, ale chcę cię uprzedzić że w mojej grupie i tak większość ludzi miała inne hotele niz te z katalogu ( to chyba specjalność Triady).Wbrew pozorom najlepszym hotelem z ich oferty jest ten najtańszy apartamentowy w Melieha Bay, gdyz leży przy samej plaży (chyba jedynej piaszczystej na Malcie). Pozostałe to hotele położone w upiornie nagrzanym mieście, baseny to w zasadzie maleńkie brodziki, do morza trzeba iść ładny kawałek, a do wody wchodzisz po drabinie ( jeśli dobrze pływasz, bo nie możesz stanąć na dnie ze względu na kamienie i jeżowce). Inna sprawa to szaleńcze ceny na Malcie o których biuro nie informuje (ciekawe dlaczego)np: 1 l coca-coli ok 6zł, pół kg chleba ok. 7 zł itd. Polecam ci wycieczki we własnym zakresie, kup sobie przewodnik Pascala za 12 zł, autobusy jeżdżą tam b.dobrze, kosztują 1,8 - 4 zł i zobaczysz to samo co...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,193,7320780,7320780,Malta.html


Temat: Kto był na Malcie
No właśnie tam ktoś napisał, żeby pieniędze wypłacać z bankomatów a nie wymieniać. Gość portalu: lusi napisał(a): > sluchaj ja tu dzisiaj wyczytalam jeszcze jedna pogaduche na temat Malty i sa > tam wypowiedzi ludzi na temat tego hotelu i trady. mowiac szczerze nie wyglada > to zbytnio kolorowo jesli chodzi o trade, ale mam nadzieje ze tobie sie wyjazd > uda. ja ze swej strony polecam naprawde rejs na Comino. wyplywa statek > codziennie wlasnie z Buggiby nazywa sie Romantica. wyplywaja bodajze codziennie > > ok 11. > temat dyskusji MALTA a...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,193,7337274,7337274,Kto_byl_na_Malcie.html


Temat: Malta w czerwcu
Malta z NESTOREM. Masz jeszce biuro które zajmuje sie oferta malty na serio mają więcej hoteli niż triada i inni razem wzięci ale nie sprzedają strasznego chłamu (dlatego nie są tani).raczej mają lepsza ofertę ja byłam z nimi w hotelu Topaz dobre 4* za normalną cene polecam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,193,10221100,10221100,Malta_w_czerwcu.html


Temat: Czy ktoś podróżował z biurem Nestor Travel?
Hej my bylismy z Nestorem pare lat temu (ze 3-4), na Malcie. Ogolnie nie polecam. Nie mowiac juz o tym ze sama malta okazala sie totalnym niewypalem, ale i buiro ratunku!!!! Ja zazwyczaj nie narzekam, ale tu dostalismy tragiczny pokojw hotelu, wyklocilismy sie niby o lepszy(oczywiscie sami o pomocy rezydnetki zapomnij) i w tym nowym znalezlismy z lazience jakies brudne spodnie, do ... skutku. Jedzenie tez bylo okropne. Wspomnialam o rezydentce, tylko rozkladala rece mowiac ze ona tu nic nie moze zrobic!! Nie maila dla nas czasu. Nie polecam w zadnym razie. Az sie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19,14275194,14275194,Czy_ktos_podrozowal_z_biurem_Nestor_Travel_.html


Temat: Malta - Hotel i Bungalowy Comino z Neckermannem
plawski napisał: > > komunikacja pomiędzy Malti Comino słaba, > > Słaba? W AI jest włączona łódź kursująca Comino-Malta-Comino i > Comino-Gozo-Comino co jakieś chyba 45 minut. Czas transportu około 20 ... autobusem. Do Valletty podejrzewam że dłużej niż 30 minut, do części miejscowości można się przesiąć po drodze. Jeśli jest się cierpliwym to można spokojnie zwiedzać spędzając cały dzień na Malcie. Jednak ... to na pewno nie, choć pewnie pierwsze 3 dni nie ruszę się dalej niż > to konieczne dla codziennych potrzeb:) To polecam zaopatrzyć się w krem z porządnym filtrem tak koło 30 jeśli się siedzi w wodzie to niestety straszni potrafi przypiec ramiona. > Dziekuję za uwagi, a może wiecie coś o samym hotelu? Jedzenie, stan, personel, > sprzęty do pływania? Niestety o hotelu nic ponadto co jest na ich stronie. Pozdrawiam!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19,46966835,46966835,Malta_Hotel_i_Bungalowy_Comino_z_Neckermannem.html


Temat: proszę o Wasze opinie odnoscnie wakacji na Malcie!
Ja byłam rok temu (koniec lipca) - z neckeranna, polecam tam 4* hotel i 2 posiłki - mi się na Malcie podobało, mam troche inne wrażenia niz osoba poprzednia, co nie znaczy, ze nie ma w tym prawdy. Malte warto zobaczyc, ale t zalezy czego kto oczekuje i jakie kto ma wymagania.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19,26576247,26576247,prosze_o_Wasze_opinie_odnoscnie_wakacji_na_Malcie_.html


Temat: malta-czy warto?
my na Maltę zdecydowaliśmy się w maju 2006 roku. Z góry nie planowaliśmy plażowania a jedynie zwiedzanie i odpoczynek i to się nam udało w 100%. Jak wyżej napisano, faktycznie plaż tam jak na lekarstwo, ale po pierwsze , są, po drugie, do większości z nich się dojedzie, a po trzecie, faktycznie przy hotelach są baseny, w których można się kąpać, jak ktoś ma ochotę. Malta zachwyciła nas zabytkami, a także wielką serdecznością mieszkańców, chęcią pomocy w każdej sytuacji. Ja polecam, a pewnie są tacy, którzy niekoniecznie. Wybór więc należy do Ciebie.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19,74749140,74749140,malta_czy_warto_.html


Temat: dlaczego warto przyjechac do polski (troche dlugie)
"Daniel 'Dandan' Nowacki" <to.nie.to.dan@netservect.nie.ma.tu.tego.com wrote in message "Paparazzi" <sword@poczta.onet.plwrote in message | Obejrzalem na kanale sat wwwtravel program poswiecony Polsce. [...] Polecam: http://travel.state.gov/poland.html <cytat Penalties for possession, use, or trafficking in ... odgrzewany         ENGLISH IS NOT A PIECE OF CAKE. One day ima gonna Malta to bigga hotel. Ina Morning I go down to eat breakfast. I tella waitress ... I go back to my room inna hotel and there is no shits onna my bed. Call the manager and tella him I wanna shit. He tell me to go to...
Źródło: topranking.pl/1551/dlaczego,warto,przyjechac,do,polski,troche.php


Temat: gdzie wesele w poznaniu lub okolicach???
a ja robilam nad Malta-w hotelu HP Park nad Malta!rewelacja!goraco polecam!wszystko bylo perfekcyjne!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,68247964,68247964,gdzie_wesele_w_poznaniu_lub_okolicach_.html


Temat: Portugalia- bylem, troche zawód ale tez i plusy
... Planet) To narazie tyle, jak macie jakies pytania walcie wkrotce wybieram sie na Malte Pozdrawiam wszystkich podróżników.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,10159,11157979,11157979,Portugalia_bylem_troche_zawod_ale_tez_i_plusy.html


Temat: Wakacje dla 2 osób za 3500? GDZIE JECHAĆ?
polecam oj nie nie!!) i na Majorce, ktora polecam z calego serca. Mialysmy wynajety na trzy dni samochod, da sie objechac cala wyspe-widoki obledne. Do tego fajne plaze zarowno na poludniu ale jeszcze lepsze na polnocy w kolo Alcudii. a i pobawic sie mozna tu szczegolnie polecam L'Arenal, gdzie od dyskotek wszelkiego rodzaju az sie ori. Jest w czym wybierac. Ja w ... sporo buir ma w swojej ofercie Majorke. my akurat lecialysmy z Fischera, do hotelu 2* Lleblon, bylo bez luksosow (np brak klimy, co akurat nam nie przeszkadzalo, bo mialysmy pokoj zasloniety ... szukasz czegos spokojniejszego to polecam Peguere albo Zatoke Alkudijska. a jak masz wiecej pytan to prosze bardzo. pozdr Maraska
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,193,13837537,13837537,Wakacje_dla_2_osob_za_3500_GDZIE_JECHAC_.html




 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates