Jak sprawdzić kiedy się kończy umowa w MixPlusie

Archiwum
 
Modullar's portal

Temat: Abo - SimPlus - MixPlus
Witam. Sprawa wyglada nastepujaco. Mam numer w abonamencie Plusa i za trzy tygodnie konczy mi sie umowa. Chcialbym przejsc z tym samym numerem na MixPlusa ale w BOKu powiedziano mi, ze najpierw musze przejsc z abo na SimPlusa, a potem na Mixa. W porzadku. Zaczalem drazyc ten temat i Pani z BOKu powiedziala mi, ze zeby przejsc z SimPlusa do Mixa bede musial w SimPlusie "odczekac" trzy miesiace :-(. Wczoraj cos mnie podkusilo i sprawdzilem regulamin konwersji z SimPlus na MixPlus i niegdzie nie jest wspomniane, ze trzeba byc uzytkownikiem SimPlusa przez trzy miesiace! Tutaj mam do Was pytanie czy moze ktos z Was przerabial juz ten temat i przechodzil na Mixa w ten sposob. CHodzi mi o zachowanie numeru i stad moje "kombinacje" ;-) Pozdrawiam, Artur K. Vy 73 de Artur SQ5BUO www.sq5buo.qrz.pl ------------------------------------- For God and for All -------------------------------------
Źródło: topranking.pl/1701/abo,simplus,mixplus.php



Temat: mixPlus 24 z lipca?
Kolega ma mixPlusa 24 podpisał umowę w lipcu, chłopak się słabo orientuje i ma kilka problemów: 1) Czy jest gdzieś dostępny regulamin promocji mixPlus z wakacji? 2) Jak sprawdzić ile razy jeszcze trzeba doładować konto? 3) Jak sprawdzić kiedy kończy mi się okres ważności konta? 3) Czy we wcześniejszych promocjach mixPlus umowa też wygasała, jeżeli użytkownik nie doładował konta w ciągu 30 dni od wygaśnięcia ważności konta? 4) Kiedy kończy się umowa? Jakaś Pani w salonie powiedziała mu, że umowa mimo 24 zadeklarowanych doładowań trwa 2 lata. Pozdro Greg
Źródło: topranking.pl/1702/mixplus,24,z,lipca.php


Temat: mixPlus 24 z lipca?
Kolega ma mixPlusa 24 podpisał umowę w lipcu, chłopak się słabo orientuje i ma kilka problemów: 1) Czy jest gdzieś dostępny regulamin promocji mixPlus z wakacji? 2) Jak sprawdzić ile razy jeszcze trzeba doładować konto? 3) Jak sprawdzić kiedy kończy mi się okres ważności konta? 3) Czy we wcześniejszych promocjach mixPlus umowa też wygasała, jeżeli użytkownik nie doładował konta w ciągu 30 dni od wygaśnięcia ważności konta? 4) Kiedy kończy się umowa? Jakaś Pani w salonie powiedziała mu, że umowa mimo 24 zadeklarowanych doładowań trwa 2 lata. Karencja regulowana ilością doładowań (tutaj : 24). MM
Źródło: topranking.pl/1702/mixplus,24,z,lipca.php


Temat: Nowa Idea dla firm 100 ( trochę długie )
Witam grupę Posiadam taki włąśnie abonament. W chwili obecnej jestem na etapie drugiej umowy ( umowa na 12 miesięcy bez telefonu) ktróra kończy się we wrześniu. Pierwsza była z telefonem na 24m-ce. Moje rachunki to około 100-120zł. Wydzwaniam średnio 250-350min. 80-90% połaczeń do Orange. Pani z BOKu dzwoniła do mnie z prpozycją przedłużenia umowy z obecnym abonamentem i zniżką 40% na 12m-cy ale musze wziąć pakiet MMS za zeta aby mieć taką zniżkę ) oraz K800i za jakieś 149 zł. Pani w salonie namawiała mnie na Orange dla Firm 160 i K800i za 149zł, tanie połączenia przez 24m-ce za 1zł/m-c. A ja zastanawiam się aby z nową umową zmienić abonament na Orange dla Firm 80. Zastosować Tanie połaczenia przez 24m-ce plus dwa darmowe numery. Telefon to K8001 ( chyba w tym planie dadzą mi go za te 149 zł ? ) O coś jeszcze możńa się upomnieć chcąc podpisać umowę ?? Zastanawiam się także aby w ramach abonamentu aktywować sobie jeszcze jeden numer w planie Nowa Firma Mix 50 i w tym abonamencie zastosować usługę Nowy Wybrany Numer 0,06gr/min oraz tel K750i dostanę napewno do tego numeru. A co z innym aparatem może K800i lub W810i jakiej ceny można się spodziewać na te aparaty albo jaką wynegocjować w tym planie taryfowym ?? Oczywiście abo za pierwszy miesiąc Firma MIX to 1zł. I o co jeszcze możńa się upomnieć ?? Będę wdzcięczny za wszelkie uwagi, Ostatnio byłem w podobnej sytuacji. Wybrałem Top Firma 300 + jeden numer (z żoną :-) ) za 5 zł. W sumie rachunki wychodzą około 116 zł miesięcznie i trochę minutek się odkłada. Przyznam, że nie posiadam telefonu stacjonarnego i jest to jedyny kontakt ze światem. Dodatkowo przydaje się pakiet 10 MB by sprawdzić w drodzę czy nie przyszedł mail. B.Z.
Źródło: topranking.pl/1701/nowa,idea,dla,firm,100,troche,dlugie.php


Temat: Problemy z firmą Polkomtel
Problemy z firmą Polkomtel Co ma zrobić?? Jestem klientką firmy Polkomtel od kilku lat, korzystam z usługi abonamentowej. Od kilku lat również korzystałam z karty Simplus. W czerwcu tego roku postanowiłam dokonać konwersji z usługi Simplus do Mixplus. 2 czerwca podpisałam umowę w sklepie mPunkt mieszczącym się w TESCO na warszawskich Kabatach, Al. KEN 14. Kilkakrotnie podkreślałam, że chcę podpisać umowę na 36 doładowań po 30 zł (klient w czasie trwania umowy zobowiązuje się do 36 zasileń konta kwotą minimum 30 zł przynajmniej raz na 30 dni) i jednocześnie skorzystać z promocyjnego zakupu telefonu (SE 510i, w promocji 36 doładowań po 30 zł kosztował 49 zł). Zapłaciłam wymaganą kwotę za telefon i podpisałam umowę, upewniając się u sprzedawcy, że jest to umowa 36x30 zł, gdyż w treści umowy nie ma wprost ujętej takiej informacji, jest tylko enigmatyczny "kod promocji", który wtedy mi nic nie mówił. 29 czerwca, kilka dni przed upływem 30 dni trwania umowy zasiliłam konto telefonu kwotą 30 zł, co powinno wydłużyć ważność konta o 30 dni. Ponieważ ważność konta nie została przedłużona, zadzwoniłam do działu obsługi z pytaniem, co się stało. Od konsultanta dowiedziałam się, że podpisana przeze mnie umowa opiewa na 36 doładowań po 50 zł, w związku z czym doładowanie, któego dokonałam, w żaden sposób nie wypełnia moich zobowiązań wobec operatora. Po kolejnych rozmowach z konsultantami dowiedziałam się, że powinnam udać się do sklepu, w którym podpisywałam umowę,a tam umowa ta zostanie skorygowana. 30 czerwca udałam się do sklepu mPunktu na Kabatach, gdzie dowiedziałam się, że żadna korekta umowy nie może zostać dokonana, dopóki nie złożę reklamacji i ta reklamacja nie zostanie rozpatrzona. Ponieważ upływał termin ważności konta, postanowiłam zasilić konto kwotą 50 zł, aby nie wyłączono mi możliwości dzwonienia oraz napisałam reklamację żądającą skorygowania umowy i zwrócenia mi nadpłaconej kwoty 50 zł. Reklamację kierownik sklepu przy mnie wysłał faksem do działu reklamacji. W połowie lipca przebywałam na urlopie. Wówczas zadzwonił do mnie pan, któy przyjmował ode mnie reklamację i powiedział, że reklamacja nie może zostać rozpatrzona, dopóki nie dostarczę swojej kopii umowy (zarówno kopię umowy jak i fakturę potwierdzającą fakt zakupienia telefonu za kwotę nie odpowiadającą promocji oznaczonej "kodem" na umowie miałam ze sobą w dniu skłądania reklamacji, jednakże wtedy zostałam poinformowana, że te dokumenty są zbędne). 24 lipca, po powrocie z urlopu, przedstawiłam w sklepie zarówno umowę jak i fakturę zakupu telefonu, które zostały przy mnie przesłane faksem do działu reklamacji firmy Polkomtel. 30 lipca odebrałam list z działu reklamacji, w którym poinformowano mnie, że muszę ponownie udać się do sklepu, w którym zawierałam umowę, przedstawić swoją kopię umowy, na której zostanie naniesiona korekta dotycząca promocji i po ponownym przesłaniu druku umowy zostanie zrobiona stosowna poprawka w systemie informatycznym operatora. Tego samego dnia pojawiłam się w sklepie, gdzie została naniesiona poprawka na umowie, kierownik ponownie wysłał faksem poprawioną umowę do działu reklamacji, a ja jeszcze tego samego dnia wysłałam kopię umowy listem poleconym priorytetowym na adres działu reklamacji firmy Polkomtel. W trakcie rozmowy w sklepie zapytałam również, co się stanie z nadpłaconą przeze mnie kwotą 50 zł i co powinnam zrobić, gdyż kończy się kolejny okres, w którym konto powinno być zasilone. Kierownik sklepu, powołując się na rozmowę z osobą zajmującą się moją reklamacją, powiedział, że w momencie zmiany taryfy nadpłacona kwota zostanie uznana i czas ważności konta wydłużony. Jednocześnie zapewnił mnie, że stanie się to w ciągu kilku dni i jeżeli nie zasilę konta przed upływem kolejnego okresu (upływał 1 sierpnia), to najwyżej 1-2 dni rozmowy wychodzące będą zablokowane, a jak tylko zostanie uznana reklamacja, zostanie przywrócona pełna funkcjonalność konta. Zgodnie z przewidywaniami 1 sierpnia rozmowy wychodzące na koncie Mixplus zostały zablokowane. 2 sierpnia zadzwoniłam do biura obsługi klienta z pytaniem o losy mojej reklamacji. Dowiedziałam się, że żadne dokumenty z poprawioną umową nie dotarły i w związku z tym nie można nic zrobić. Po mojej, dość w tym momoencie nerwowej, interwencji u kierownika konsultantów, obsługa sklepu zobowiązała się do ponownego przesłania faksem poprawionej umowy oraz zapewniono mnie, że jak tylko mój list dotrze do działu reklamacji, problem zostanie jak najszybciej rozwiązany. Po kolejnych 11 dniach oczekiwania, 13 sierpnia zadzwoniam ponownie do działu obsługi klienta z pytaniem o moją reklamację. Ze zdumieniem dowiedziałam się, że moja reklamacja z końca czerwca została rozpatrzona negatywnie, natomiast 3 sierpnia została zarejestrowana nowa reklamacja, której czas rozpatrywania może trwać do 30 dni i nic więcej ponad czekanie nie mogę w tej sprawie zrobić. Zadzwoniłam jeszcze do sklepu mPunkt, w którym podpisywałam umowę, kierownik obiecał się dowiedzieć o losy mojej reklamacji i oddzwonić w ciągu kilku godzin. Niestety na telefon się nie doczekałam. Obecnie sytuacja wygląda tak, że pod koniec czerwca wpłaciłam na konto usługi 80 zł, co powinno przedłużyć ważność konta prawie do końca września. Od początku sierpnia mam wyłączoną możliwość dzwonienia i wysyłania sms-ów, mimo opłacenia usługi i mimo sporej kwoty widniejącej na koncie karty sim. Konsultanci biura obsługi klienta powtarzają mantrę "reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni" zupełnie ignorując moje tłumaczenia, że reklamację składałam 30 czerwca. Z działem reklamacji nie ma żadnej możliwości bezpośredniego kontaktu. Firma Polkomtel konstruuje umowy tak, że klient nie ma bezpośredniej możliwości wyczytania z umowy, co podpisuje. Pytanie sprzedawcy podczas podpisywania umowy, jak widać, nie jest żadną gwarancją uzyskania usługi, którą zamierza się kupić. Ewidentny błąd pracownika (niezgodność kwoty zakupu telefonu z umową promocyjną) kilkakrotnie w czasie moich rozmów został skwitowany "nie możemy teraz sprawdzić, czy tak faktycznie było". A koszty tego wszystkiego ponoszę ja, zarówno tracąc czas, pieniadze na rozmowy i korespondencję, jak i nie mogąc korzystać z opłaconej usługi.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,807,67459916,67459916,Problemy_z_firma_Polkomtel.html




 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates