jak napisac pozew rozwodowy wzor

Archiwum
 
Modullar's portal

Temat: BARDZO Ważne ! prosba o pomoc !!!
... takiej sytuacji ktoś z może pomóc co zrobić, czy napisac jakieś odwołanie, wzór ??? Jesli tak to proszę o odpowiedź M
Źródło: topranking.pl/1855/bardzo,wazne,prosba,o,pomoc.php



Temat: rozwód
proxy pisze: Witam! | | | hej, ja nie jestem prawnikiem, ale przeszlam przez rozwod i napisze ci co | wiem: | 1. Jak powinien wyglądać pozew o rozwód? | tutaj nie bede sie rozpisywala, ale mam zapisanych kilka szablonow moge | ci przeslac, odezwij sie na priv W sadzie powinny byc wywieszone wzory, czyli piszesz jak podanie, z naglowkiem w formie...
Źródło: topranking.pl/1855/46,rozwod.php


Temat: Kto napisze mi pozew o rozwod? ( W-wa )
Facet podpisze pozew, a student go zaniesie do biura podawczego. Konrad Tak się cichutko wtrące: jest jeszzce metoda "na patrona" :) Nominalnie sprawa prowadzona jest przze adwokata - jednak ten udziela ... kto ma napisać, co i jak , dostarczyć mu dokumenty itd. A pozew o rozwód bez orzekania o winie żadnych wyżyn inetelektualnych nie wymaga - więc nie wiem, czy nie byłoby sensowne ściągnąc z internetu pare wzorów i samemu napisać - zwłaszca, że dzięki temu będzesz chociażby miał jakiś kontakt z terminologią prawniczą (te "rozkłady pożycia", "więzi") i przynajmniej załapiesz, o co...
Źródło: topranking.pl/1856/kto,napisze,mi,pozew,o,rozwod,w,wa.php


Temat: Pozew rozwodowy
Ale z ciebie żyłus i zdzierca żądając aż tyle, gdyż można to znaleźć m.in. w każdej księgarni, w prawie każdej książce , w której są wzory pism procesowych. Jak ktos chce to moze sobie zajrzec do kazdej ksiażki w której sa pisma procesowe i napisac samemu i samemu bawic sie na sprawie. Ale jesli ktos chce abym mu to napisał i poprowadził sprawę to niech sie liczy z kosztami, przecież rozwód moze się skończyć na pierwszej rozprawie albo może trwać nawet i parę lat. Ja aby wiedzieć jak się pisze pozewy i prowadzi ... naprawiac samochody i jakos ludzie nadal korzystają z warsztatów samochodowych. pozdrawiam Tomasz | Jak powinien brzmiec pozew rozwodowy z wynikiem: bez orzekania o | winie ? ... | Jak powinien wygladać? Normalnie. | W imieniu własnym wnoszę o rozwiązanie małżeństwa tego i tego | zawartego wtedy i tam zapisanego w księdze małżeństw pod numerem | 888/90 przez rozwód - bez orzekania o...
Źródło: topranking.pl/1857/74,pozew,rozwodowy.php


Temat: co dalej ,pomóżcie
Prawnik ci niepotrzebny. Mozesz napisac pozew sama, sa w sadzie wzory. Osobno skladasz pozew o alimenty- musisz sobie wyliczyc, jaka suma ci wystarczy. Pozew o rozwod, jesli bez okrzekania o winie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,23247102,23247102,co_dalej_pomozcie.html


Temat: rozwód-jak to zrobić?
no wiec musisz napisac "pozew o rozwód" skladasz go osobiscie lub listem poleconym wraz z aktem ślubu i zaswiadczeniem o zarobkach z ostatnich 6m-cy do sądu rejonowego w Towim miescie! Nastpenie do miesiaca dostaniesz pisemko z prośba wpłaty naliczonej Ci kwoty a potem już tylko czekasz na termin 1 rozprawy. tak nalezy napisac pozew www.neww.org.pl/download/wzory/wzory_o_rozwod.pdf
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,25110079,25110079,rozwod_jak_to_zrobic_.html


Temat: rozwód-jak to zrobić?
gdybym wiedziała kiedyś, że to takie łatwe rozwiodłabym się 5 lat temu. Złożyłam pozew w grudniu a 30 maja otrzymałam rozwód. Pozew bez orzekania o winie. republika.pl/zora22003/ na tej stronie znalazłam wzór pozwu i co on powinien zawierać. proste wszytsko. Koszty poniosłam ja, mąz tak zażadał. Kosztowała mnie ta atrakcja: -wpis 100 zł -zaliczka na koszty doręczeń 50 zł -opłata za kuratora ... termin wpłaty opłaty koncowej. Ogólnie to rybka, miałam tylko 2 sprawy, mąz się zgadzał na rozwód.Pierwsza sprawa była w kwietniu, druga na koniec maja i orzeczenie rozwodu. Kiedyś myślałam,z ę to bardziej skomplikowane. Acha. Koszty rozwodu są zależne od zarobków. Ja mam 1.100 zł na rękę , powiedziałam o kosztach uttrzymania i sąd przyznał mi najniższą opłatę, warto napisac takie pisemko o niskich dochodach itp. Acha, warto na pozwie napisać też o przyznanie alimentówl, zeby od razu wraz z orzeczeniem otzrymac klauzulę wykonalności co do alimentów, masz na papierze kwotę i nie musisz...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,25110079,25110079,rozwod_jak_to_zrobic_.html


Temat: PYTANKO
PYTANKO Witam.Wiem ze może to nie bardzo odpowiednie miejsce ale myśle że możecie mi pomóc.Chcę się rozwieść i nie bardzo wiem jak napisać pozew o rozwód. Mamy z mężem małoletnie dziecko, które chcę aby było pod moją opieką.Wiem że mąż mnie zdradzał ale nie mam świadków, dowodów - także pozostaje rozwód za porozumieniem stron(a zreszta po co wyciągać wszystkie brudy). Proszę was jeśli możeci napiszcie podajcie jakiś wzór pozwu rozwodowego. Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,29806,44584292,44584292,PYTANKO.html


Temat: Kilka pytan
link dziala na 100%. Jesli nawet by nie dzialal to mozna wejsc na strone ministerstwa sprawiedliwosci i dotrzec do tego dokumentu. Pozew rownie dobrze mozna napisac samemu bo to naprawde prosta sprawa. Z uslug portalu bym nie korzystal bo po pierwsze oplata a po drugie zeby oni ci mogli napisac pozew to i tak musisz im opisac cala sytuacje czyli ty im to piszesz, oni przepisuja i sciagaja od ciebie 50 zeta. A wystarczy tylko poczytac forum (bylo kiedys o tym co napisac w pozwie), poszukac w necie wzorow, usiasc i napisac samemu. ... ludzie to sad sie dopyta na rozprawie. Jesli jest to rozwod bez orzekania o winie wowczas tym bardziej jest to prosta sprawa bowiem nie musisz nic wskazywac na okolicznosci winy wiec...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19241,52818224,52818224,Kilka_pytan.html


Temat: wzory pozwów rozwodowych
wzory pozwów rozwodowych witam,nie szczególny post ale niestety coraz więcej z nas staje przed ta trudna decyzją,podejmuje wyzwanie i ....nie wie jak rozpocząć sprawę,jak napisać pozew gdzie go złożyć.Poniżej podaje link ... tej strony pobrałam wzór i złożyłam do sądu.Cala dokumentacja trafiła 11 listopada a 24 kwietnia nr.byłam szczęśliwą rozwódką(panną z odzysku lub recyklingu:) www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Rozwod/wzorya.html#w1 pozdrawiam i głowa do góry nie jest tak...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19241,53203214,53203214,wzory_pozwow_rozwodowych.html


Temat: Rozwód-Od czego zacząć????????????????????????
Cześć Aldona; najpierw musisz się sama zastanowić jaką drogę wybierasz - czy ma to być rozwód bez orzekania o winie - polubowny, czy z orzeczeniem. Potem idź do prawnika (adwokata). Takie sprawy kosztują, nie tylko w sądzie, ale Twój adwokat też nie jest tani. Jesli nie masz kasy możesz sama napisac pozew, wzór znajdziesz na stronach, które Ci się wyświetlą, jak wpiszesz w wyszukiwarkę "rozwód". Wtedy koniecznie na końcu pozwu dołącz prośbę o częściowe zwolnienie z kosztów sądowych wraz z uzasadnieniem. Jeśli ma być z orzeczeniem winy - zbieraj dowody, szukaj świadków -...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19241,69287027,69287027,Rozwod_Od_czego_zaczac_.html


Temat: wniosek o rozwód - potrzebuję waszej pomocy
Nie ma formularzy na pozew o rozwód. Trzeba samemu napisać. Bardzo wątpię w to że adwokat ci cokolwiek skompletuje, zresztą bez pełnomocnictwa i tak nic w żadnym urzędzie nie załatwi bo nie jest osobą uprawnioną. Pozew mozna napisac samemu bo to prosta sprawa. W ciągu 1-2 godz. spokojnie można odwalić pozew że hej. Wzory pozwów znajdziesz w necie. Np. na stronie Rzeczypospolitej. Jest tez wiele innych stron. Pamietaj ze pozew tylko rozpoczyna postepowanie. W pozwie sygnalizuje sie tylko pewne sytuacje bo o wszystko i tak sad dopyta na rozprawie. Jesli wiec chodzi ci...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19241,65928357,65928357,wniosek_o_rozwod_potrzebuje_waszej_pomocy.html


Temat: Jak wyglada rozwod?
Jesli chodzi o rozwod to z nim raczej sie nie dogadam,, poprostu musze napisac pozew i jakos to wszystko poukladac wiem ze roznica wieku tez moze byc przyczyna rozkladu malzenstwa on ... juz cos wymyka sie spod kontroli to dostaje tzw. HUMOR-OW czyli nie odzywa sie ... i jest obojetny. Potrzebuje jakis wzorow co do napisania pozwu.. Dziekuje z gory:0
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12264,13432155,13432155,Jak_wyglada_rozwod_.html


Temat: czy to zdrada, bo nie wiem jak to określić
parę pozwów rozwodowych. To jedyny papier jaki musisz złożyć, poza zaświadczeniem o swoich zarobkach, odpisem aktu ślubu i aktu urodzenia dziecka. I tak będziesz musiała iść do USC zarejestrować młodego, weź wtedy od razu odpisy. Pozew możesz sobie napisac sama, wzory znajdziesz w internecie. Dowody okażesz w sądzie w trakcie rozprawy.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12264,98604559,98604559,czy_to_zdrada_bo_nie_wiem_jak_to_okreslic.html


Temat: pozew rozwodowy
pozew rozwodowy szukam wzoru pozwu o rozwód z orzeczeniem winy meża + przyznanie opieki nad dzieckiem - 15 lat. Z tego co sie zorientowałam, to trzeba napisać to w jednym pozwie. Czy można także w pozwie wystapic o alimenty na dziecko czy też wydłuzy to sprawę i zrobic to później osobno? Mam też drugie dziecko pełnoletnie, czy alimanty przysługują w momencie nauki?...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24849,48388510,48388510,pozew_rozwodowy.html


Temat: Pomocy, bo nie wiem jak zacząć!!!!
Pomocy, bo nie wiem jak zacząć!!!! Witam, Proszę was o porady odnośnie rozwodu! Chcę się rozwieść z mężem,poniewaz miał romans,od pewnego czasu już nie mieszkamy razem.Chciałabym złożyc pozew bez orzekania o winie(nie mamy dzieci),za porozumieniem stron.Jak mam napisać pozew,proszę o wzór...i czy mogę starać się o zaniechanie sprawy pojednawczej? Jestem z Krakowa więc nie wiem jak dlugo czeka się na rozwód. Jak złożę ten pozew to co dalej,przychodzi wezwanie pocztą...muszę na nie odpowiedzieć. Mam straszny mętlik w głowie!!!! Aha ile trzeba zapłacić i czy odrazu. Z góry dziękuję za wszystko.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24087,64255339,64255339,Pomocy_bo_nie_wiem_jak_zaczac_.html


Temat: pomozcie bo nie wiem
Chodzi Ci o pozew rozwodowy? Możesz napisać sama. W sieci jest sporo wzorów do sciągnięcia np.na stronie www.pozwy.wieszjsk.pl. Pozwe piszesz w 3 egzemplarzach i składasz w sadzie okręgowym.Obowiązuje opłata stała w wysokości 600 zł. Można z pozwem złożyć wniosek o zwolnienie z kosztów. Wzór takiego wniosku jest dostępny w każdym sadzie. Jesli nie macie dzieci, nie ma zawiłego podziału majątku to myślę,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24087,103477092,103477092,pomozcie_bo_nie_wiem.html


Temat: Pozew o rozwód po separacji
bo takiego wzoru nie ma. Postępowanie o rozwód nawet po orzeczonej separacji odbywa się tak samo jak sam rozwód, bowiem inne przesłanki są do orzeczenia rozwodu a inne separacji. Trzeba więc napisać normalny pozew o rozwód, oczywiście podając fakt sadowej separacji oraz sygnaturę akt sprawy. Można też załączyć ksero wyroku jeśli się ma pod ręką. Sam pozew zasadniczo wygląda tak samo, trzeba...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24087,95144489,95144489,Pozew_o_rozwod_po_separacji.html


Temat: pytanie...
pytanie... powiem tak jakis czas temu napisalam ze jestem na zakrecie...ale z niego juz wylecialam...i powiem szczerze nie chce wracac na stara sciezke...natomiast mam czysto techniczne pytanie jak napisac dobrze pozew rozwodowy, bez orzekania o winie,z przyznaniem opieki nad maloletnim przy matce, ale zeby ujac w tym rowniez zasadzenie alimentow i rownoczesny podzial majatku...chce to zrobic jak najszybciej jak najsprawniej i jak najmniejszym kosztem finansowym rowniez...moze mi ktos poradzic lub wskazac odpowiedni wzor pisma...widzialam ich juz troche ale nie ma tam jednoczesnego podzialu majatku a mnie o to rowniez chodzi...pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,48555,106616960,106616960,pytanie_.html


Temat: Rozwód
To zależy kto chce się rozwieźć ale przypuśćmy że Ty a więc musisz napisać pozew rozwodowy i opisać tam powód z którego uważasz że nie da rady uratować Waszego małżeństwa i w ogóle podać wszystkie w nim Wasze dane osobiste. Jeżeli chcesz aby rozwód odbył się z orzeczeniem o winie to także musisz to napisać. jeżeli mieszkasz w Wałbrzychu to musisz najlepiej sam zawieźć ten pozew do Sądu do Świdnicy wraz z aktem ślubu. Taki pozew rozwodowy najlepiej pomoże Ci napisać radca prawny z którym możesz się spotkać i wystarczy że wszystko mu opowiesz i także to jakie masz oczekiwania. Ale jeżeli potrafisz dobrze sam coś sklecić to także będzie ok. Wzór pisma - pozwu znajdziesz na necie.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,168,81704086,81704086,Rozwod.html


Temat: rozwód-pozew
pozew o rozwód oprócz rzecz jasna danych adresowych itd. powinien w pierwszej częsci zawierać spis roszczeń tzn.: czy ma być z orzekaniem winy czy nie, co z władza rodzicielską i przy ... też wskazać świadków. Jeśli sa małoletnie dzieci to jednego, jeśli będzie ustalana wina to kilku ale konkretnych. W dalszej części trzeba napisać uzasadnienie. Najlepiej żeby było zwięzłe i zawierało podstawowe dane ... rozpisywać. Wystarczy pewne tematy zasygnalizować a sad o wszystko dopyta na rozprawie, ale przecież musi wiedziec o co pytac. Dobry pozew o rozwód ma nie więcej niż 2 strony. Wzory pozwów znajdziesz tutaj: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=24087&w=62641905 napisanie pozwu o rozwód to naprawdę prosta sprawa.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,867,69026293,69026293,rozwod_pozew.html


Temat: pozew o separacje
istnieje,a jesli chodzi o wzór wystarczy wpisać w google "separacja" ,wyświetla się dość dużo haseł,lepiej napisać samemu-koszty,a wierz mi,mozna zrobić to tak dobrze,że nawet sąd uzna,iż jesteś osobą ,która orientuje sie wspaniale w terminach prawniczych i w związku z tym nie jest ci potrzebny adwokat(np. z urzędu).Wszystko to wiem z własnego doświadczenia.A pozew o separację zamieniłam na sali sądowej na pozew o rozwód,pozdrawiam ))
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,571,60030135,60030135,pozew_o_separacje.html


Temat: Postępowanie rozwodowe
Postępowanie rozwodowe Chciałam zapytac czy moze któraś z Was wie od czego zacząć postępowanie rozwodowe. Wiem, że trzeba napisać pozew ale czy gdzieś są wzory takich pozwów?. Poza tym potrzebuję adwokata...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,571,5870792,5870792,Postepowanie_rozwodowe.html


Temat: pyt.dot.stwierdzenia nieważn.małżeństwa-kto"po"
wiesz, nie rozumiem, po co Ci prawnik- jeśli masz przesłanki, sama napisz skarge. dostalam wzór od kolezanki taki wybrany z Kurii, rozmawiałam z księdzem, który zasiadła w tym sądzie i podyktowal mi po kolei, co tzreba napisac, typu: jak się poznalismy, coś o mnie, cos o nim, narzeczeństwo, po ilu m-cach znajomości slub, przyjecia, czy ktos mnie odwodził od małżeństwa, pierwsze nieporozumienia, ... po co ci prawnik do opisania swoich osobistych spraw? to nie jest trudne1 pozew rozwodowy eks sciagnał z netu, wpisał tylko nasze dana, dopisał do niego 2-3 zdania i gotowe- złozył,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,571,46959084,46959084,pyt_dot_stwierdzenia_niewazn_malzenstwa_kto_po_.html


Temat: ogranicz. praw-szanse,czas trwania-prosba o poradę
www.jmc.icpnet.pl/tato/wzory.htm - wzory pism procesowych, napisać wniosek w formie odpowiedzi na pozew rozwodowy i złożyć do sądu przed lub w trakcie procesu pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,571,21568775,21568775,ogranicz_praw_szanse_czas_trwania_prosba_o_porade.html


Temat: Dziewczyny pomóżcie
... sie pisze pozew o alimnty i o rozwód.Co mam > napisać w uzasadnieniu.Może któras mi pomoże napisać.Wiecej szegułów > moge podać na meila. www.pozew-rozwodowy.qq7.biz/wzor-pozwu/ prawocywilne.blox.pl/2009/04/Wzor-pozwu-o-alimenty.html
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,571,104269031,104269031,Dziewczyny_pomozcie.html


Temat: Wydanie paszportu
Uzytkownik "vanHelsing":  Matka i ojciec maloletniego sa rozwiedzeni . Rozwod zostal orzeczony szesc lat temu , w wyroku sad orzekl prawo ojca do wspoldecydowania o najwazniejszych sprawach zyciowych dziecka , nadzor ... moze wniosek o rozstrzygniecie istotnych spraw dziecka ? tak Jesli tak , jak wyglada lub do jakiego pozwu albo wniosku jest podobny , ew. gdzie moglbym znalezc wzor takiego wniosku ? wszelkie pozycje - wzory pism procesowych w kazdej wiekszej ksiegarni, bibliotece (sady okregowe maja biblioteki prawnicze) 4. Czy jesli matka wystepuje jednoczesnie do sadu rejonowego z pozwem o podwyzszenie alimentow to moze dochodzic tych dwoch roszczen jednoczesnie w jednym postepowaniu ? nie, nie mozna w jednym postepowaniu laczyc róznych trybów ( orzecz. SN)  Jesli tak to jak wyglada taki pozew , czy jest to pozew z wnioskiem , czy tez dwa odrebne pisma ? pozew o alimenty do odrebnego postepowania wzory w pozycjach jak wyzej  Czy matka moze ewentualnie zglosic wniosek na rozprawie  o alimenty ? teoretycznie tak - do protokolu - raczej nie praktykowane, pozew o alimenty nie trudno przeciez napisac 5. Czy konieczna jest obecnosc adwokata w sadzie , jesli nie to ile moze kosztowac sporzadzenie owych pism przez adwokata ? nie jest konieczna. koszt - zalezy od miejscowosci, adwokata i wielu roznych rzeczy. sam pozew o alimenty lub ten wniosek bez reprezentacji powinno byc okolo 100 - 300 zl. Bede wdzieczny za odpowiedz lub wskazanie gdzie moge znalezc informacje na ten temat i wzory pism . spróbuj na www.promail.pl/~prawo/ Pozdrawiam. Manus
Źródło: topranking.pl/1857/wydanie,paszportu.php


Temat: Wzory pism procesowych
Wzory pism procesowych Pimo procesowe jest bdb,ale jak napisać pozew o seperacje lub rozwód w sytuacji kiedy dzieci są już samodzielne i nie chodzi o alimenty.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,33872783,33872783,Wzory_pism_procesowych.html


Temat: ile kosztuje???
przy składaniu pozwu rozwodowego trzeba wyłożyć 600, jeśli bedzie bez orzekania o winie wyrok to sad po sprawie zwróci połowę. jeżeli nie bedziecie się spierać o dobra materialne i sprawa bedzie ... majątku i bez dzieci zapłaciłam 2000PLN...ale jeśli oboje będziecie chcieli rozwodu to moim zdaniem zbędny wydatek, pozew można spokojnie napisać wedłu wzoru znalezionego w sieci. nie wiem jak wyglądają sprawy z ... decyzji i rozwód to wystarczająca trauma i zastanow się czy warto...kupisz sobie nowe lepsze ;) co do samej sprawy to rozwód bez orzekania o winie polaga na tym, ze trzeba wykazać ... zły tylko orzeka czy nastapił rozpad czy nie. sama sprawa składa się glównie z waszych zeznań...jak sytuacja jest oczywista to sąd orzeka rozwód już na pierwszej rozprawie.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,54850286,54850286,ile_kosztuje_.html


Temat: Mąż mnie zdradził...
... eseje do tej k...wy. moglabym ksiazke o tym napisac...przez te miesiace jak byl w domu utrzymywal z nia tylko kontakt przez skype, potem widzial sie z nia 3 tygodnie i znowu...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12264,58229272,58229272,Maz_mnie_zdradzil_.html


Temat: Rozstałam się z mężem -jak sobie pomóc?
musisz!!!!!!!!! brak.polskich.liter napisała: > do prawnika. Szykowac pozew rozwodowy - z orzekaniem o winie, rzecz jasna. Nie > unos sie pseudohonorem, kobieto, masz dziecko na utrzymaniu, i alimenty naleza > sie ... zapewniam, sama to przerabialam. Sprawa nic nie kosztuje a kase bedziesz miala od nastepnego miesiaca. Pozatym, jesli sama wiesz nie dasz rady (oszczednosc) proponuje TRUDNO wydasz kase ale niech prawnik napisze ... masz dziecko. Twardo zacznij stapac po ziemi i glowa do gory i do przodu. Jesli nie poskutkuje to pismo pozew o rozwod i spokojnie. Bo jesli go kochasz a on dostanie pozew o rozwod moze zmieknie... koszty, sprawy, ciaganie, winy moze to wszystko przemowi za tym ze zmieni stosunek do Ciebie!!! Jesli nie sprawa winna byc skierowana na Twoja korzysc z jego winy.. To tez jest plus bo jesli dostaniesz rozwod a cos Ci sie stanie Twoje dziecko bedzie mialo zabezpieczenie, ze jego tatus gnebil mame. Jestes matka i musisz chronic swoje dziecko, ... wzorow pism procesowych do dziela. Nie ma wyjscia musisz isc w tym kierunku. To moja rada. Zrobiasz jak zechcesz. Ale "parasol ochronny" i zabezpiecznie dla Was musisz sama zapewnic i zabiegac...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,210,48587723,48587723,Rozstalam_sie_z_mezem_jak_sobie_pomoc_.html




 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates