jak lepiej cwiczyc z rowerkiem treningowym czy stoper

Archiwum
 
Modullar's portal

Temat: Czy tak jest dobrze?
powinien być 50 minut non stop na jednym urządzeniu czy > mogę zmieniać np. 25 minut rowerek i 25 minut bieżni? czy korzystniej w jeden > dzień 50 minut na rowerku a na następnym treningu 50 na bieżni? W zasadzie obojętne, ale dla dobra kolan może być układ najpierw bieżnia, potem rowerek > Jeszcze jedno , w klubie w ktorym trenuję jest cos takiego jak szybki trening > dla ludzi mających mało czasu tzw.Expressway jest to"krótka, siłowa i > wytrzymałościowa sesja treningowa, zasady są takie: 10 ćwiczeń zaczynając od > dolnej partii ciała przez mięsnie pleców, obręcz klatki piersiowej i > barków,biceps,triceps, konczy sie na mięśniach brzucha i grzbietu. ćwiczenia 2- > 3 razy w tygodniu, intuicja podpowiada mi że to chyba nie jest...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,342,20409483,20409483,Czy_tak_jest_dobrze_.html



Temat: Do zrzucenia 20 kg, jaką formę ćwiczeń wybrać
do downconversion!!!!!! Gość portalu: downconversion napisał(a): > najwazniejsza i tak jest dieta, to czy schudniesz zalezy bardziej od tego > co > > jesz a nie co cwiczyc, ruch Ci tylko w tym pomoze, to moze byc np. godzin > a > > jazdy na rowerze rano + godzina basenu wieczorem, ale musiz cwiczyc regul > arnie > > no i tak ... co najminiej 12km/h (trzba kupic stoper (jest > w > wiekszosci telefonow i zegarkow) oraz dokladnie wymirzyc trasy biegowe (np. > rowerem) i prowadzic dziennik treningowy - inne podejscie to SAMOOSZUKIWANIE ... ze słodyczy, ale nie głodziłam się, o nie! I dzięki temu nabyłam lepszych nawyków żywieniowych. Najbardziej pomógł mi jednak RUCH i nie żadne bieganie, a właśnie aerobik i rowerek stacjonarny. Na początku chodziłam 2razy w tygodniu na fat burning, potem zaczęłam ćwiczyć 4razy w tygodniu (różne typy treningów; fat burning, abt, tbc, pilates, step&shape...), poza tym w pozostałe dni jeździłam w domu na rowerku stacjonarnym przez godzinę na małym obciążeniu ale bardzo szybko, żeby się porządnie spocić. I przez pół roku w sumie zgubiłam 10kg. Ćwiczę nadal, dla zdrowia, utrzymania kondycji i sylwetki. ... energetyczny był ujemny. I świetne są praktycznie każde ćwiczenia aerobowe, takie które trwają ponad 30minut i przyspieszają tętno. Tyle w temacie. Pozdrawiam!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,342,45096235,45096235,Do_zrzucenia_20_kg_jaka_forme_cwiczen_wybrac.html




 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates